De bestelzuil maakt zelfservice succesvol.De bestelzuil zorgt ervoor dat gasten elk gewenst moment kunnen bestellen en jij jouw aanbod visueel tot in de puntjes kan presenteren. De bestelzuil is onderdeel van onze totaaloplossing.
Om van zelfservice een succes te maken moet je het integreren in jouw eigen, unieke concept. Hoe je dit doet? Zorg voor de perfecte presentatie van de menukaart, stel het personeel centraal in de klantervaring en kies jouw persoonlijke oplossing. Met de bestelzuil van MplusKASSA onderscheid jij je van de rest! |
De bestelzuil creëert aantrekkingskracht .De perfecte presentatie van jouw menukaart die ook nog eens zo slim is dat gasten grotere bestellingen plaatsen. Dat is de kiosk van MplusKASSA.
Een goed ingerichte bestelzuil heeft een grote aantrekkingskracht. Wanneer je een kiosk inzet, stel je de menukaart namelijk centraal. De uitgelezen kans om de presentatie van het menu naar een hoger niveau te tillen. Zo geef je de gast het meest actuele én aantrekkelijke aanbod. Dit doe je onder andere door de mooiste afbeeldingen, uitgebreide informatie en upselling methodes. |
Fotostudio op locatie.We helpen je graag bij de perfecte presentatie. Dit doen wij met onze speciale fotostudio box. Hiermee komen jouw gerechten helemaal tot zijn recht in de kiosk. Zo kan jij jouw aanbod perfect visueel presenteren.
Hierdoor benut je nog meer de up-selling mogelijkheden van de kiosk. Bestelt iemand een kop koffie? Laat dan direct die heerlijke appeltaart zien aan de gast! Resultaat? Meer omzet en gastvrijheid! |
ADVIES NODIG ? Laat u adviseren door één van onze medewerkers over onze bestelzuilen Dit kan bij u op locatie of natuurlijk bij ons op kantoor in Haarlem |
|
Jouw persoonlijke oplossing .Jouw bedrijf is uniek. Daarom bieden wij verschillende opties voor de totaaloplossing die bij jou past. Kies op basis van jouw wensen de zelfservice oplossing die het beste past. Dit is flexibel en je houdt altijd zelf de controle.
Kies de mogelijkheden 1. Hier opeten of meenemen 2. Alleen hier opeten mogelijk 3. Alleen meenemen mogelijk Houd gasten op jouw manier op de hoogte 1. Narrowcasting Narrowcasting is altijd in combinatie met keukenmanagement. De gast ziet op een scherm wat de status van de bestelling is. 2. QR code op de bon De gast scant de code en ziet wat de status van de bestelling is. |
Hoe werkt de kiosk ?1. De gast krijgt de keuze: meenemen of hier opeten. Kiest de gast voor hier opeten, dan kan hij een nummerbordje pakken en dit nummer invoeren.
2. De gast scrollt door jouw digitale menukaart. Het is mogelijk extra informatie te geven bij bepaalde producten of verschillende bereidingswijzen aan te bieden. 3. De bestelling wordt overzichtelijk weergegeven waarna de gast de kans heeft eenvoudig wijzigingen aan te brengen of door te gaan naar de betaling. De gast betaalt en ontvangt een bonnetje uit de printer. 4. De order is direct verwerkt in de kassa en komt binnen bij de bar en/of keuken(schermen). Heeft de gast voor meenemen gekozen? Dan staat er een nummer op het bonnetje die op een scherm verschijnt zodra de bestelling klaar is. |
Combineer je bestelzuil met een gesloten betaalsysteem van cikam
Deze zijn niet meer weg te denken uit fastfood restaurants, musea, stadions, bioscopen etc. Een ondernemer realiseert circa 20% meer omzet als een bestelling via een bestelzuil wordt geplaatst. Door de bestelzuilen te koppelen aan de gesloten betaalsystemen van Cikam kunnen alle klanten bestellen en afrekenen via een bestelzuil, ook als ze contant willen afrekenen. |
|